Re: Problem z praca grupowa

Autor: CodeBoy <codeboy_at_wp.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 21:56:55 MET DST

On Thu, 2 Sep 2004 16:46:51 +0200, Jacek Marek
<no.spam_jmarekw@interia.pl> wrote:

> Znaczy, najpierw w outlooku (którym) na Adminie dałeś komuś prawo do jego
> skrzynki, itepe. Następnie na tym kimś nie możesz podpiąć skrzynki
> Admina.
> (Plik - Otwórz - Folder innego użytkownika) ani wysłać w jego imieniu
> maila. A jakie masz komunikaty błędów?
> Tak?

A czekaj chyba lapie , te prawa trzeba dawac w outlooku ?
Ja dalem prawa na serwerze Exchange w Administration Tools/Manage Active
Directory and Users
i potem podpiolem inny folder w outlooku i po kliknieciu na dodany folder
dostaje komunikat ze skrzynka jest niedostepna bo nie moze znalesc danych,
a konta admina wogole nie chce dodac bo pisze ze uzytkownik nie jest znany