Dziwne zachowanie win2k, spotkaliscie sie z tym????

Autor: qwertek <qwertekWYTNIJTO_at_buziaczek.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 19:40:15 MET DST

Witam!!
Nie tak dawno przesiadlem na Win2k. Zauwazylem jednak dwie dziwne rzeczy:

1)Zdarza sie (bez wyraznych powodow), ze blokuja mi sie okienka np. mam trzy
okienka jedno pod drugim, klikam myszka na ostatnie i nic sie nie dzieje, tak
jakby komputer byl zamrozony a jednak klawiszami ALT+TAB moge to zrobic. Po
pewnym czasie juz wszystko wraca do normy - tak jakby komputer byl czyms
obciazony, a po chwili pamiec sie zwalniala, tylko dlaczego klawiszami moge to
zrobic??

2)To zdarzylo mi sie tylko wczoraj (ale kilka razy), bo ustawialem ikonki na
pulpicie. Jednak w pewnym momencie nie moglem ich przestawiac. Chcialem
przeciagnac (przenies) na druga strone ekranu, ale i tak wracala na swoje
miejsce. Dodam tylko, ze nie mialem wlaczonego zadnego rozmieszczenia ikon (np.
wg nazw itp.). Po ponownym uruchomieniu komputera wszystko bylo juz OK. Jak to
mozliwe??

Jezeli wiecie z czym to jest zwiazane lub spotkaliscie sie z tym, to prosze
napiszcie!!
Aha!! Nie mam zadnego wirusa, zeby nie bylo watpliwosci (sprawdzam dysk
regularnie i regularnie uaktulaniam baze). Wiekszosc porpawek chyba tez mam
wgranych?? Moj system to WINDOWS 2000 Professional Service Pack 4. Komputer: AMD
Duron 1800 MHz, plyta glowna Soltek Nvidia Nforce2, 256 MB RAM DDR 400MHZ, karta
graficzna GeForce 5200 MSI i dysk twardy Maxtor 80 GB.

Pozdrawiam

qwertek