Re: Outlook- Wyzerowany plik folderow osobistych

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 18:06:16 MET DST

Użytkownik "Mariusz" <mariusz.gluglaWYTNIJTO@op.pl> napisał w
wiadomości news:285d.00000051.4136cf87@newsgate.onet.pl
> Witam
> Wczoraj mialem problemy z poczta w outlook-u, dokladnie z prywatnymi
> folderami- nie mialem do nich dostepu, program sygnalizowal problemy
> zrestartowalem komputer, wykonal sie scandisk (dlaczego? nie wiem),
> znalazl uszkodzone pliki, uporzadkowal dysk i zwolnil uszkodzone
> sektory
> restart nie pomógł
> wyglada na to ze plik .pst w ktorym trzymane byly listy i foldery
> ulegl zniszczeniu- ma wielkosc 0B czyli jest pusty

Dlatego właśnie nie cierpię Outlooka. Pomysł, żeby wszystko trzymać w
jednym pliku, zdecydowanie nie należy do bezpiecznych. To samo dotyczy
The Bat! zresztą......

> stracilem wszystkie wazne maile

Może nie były one jednak takie ważne, skoro nie miałeś backupu.

> jest szansa na odzyskanie tych danych?

Być może, ale niewielka. Plik .pst z racji rozmiaru był pewnie
pokawałkowany po całym dysku. Można cierpliwie wyszukać jego fragmenty,
są programy, które potrafią z nich wyciągnąć zachowane maile. Jednak
każda minuta pracy z partycją, na której ten plik leżał, szanse na
odzyskanie danych sprowadza do zera.

/odpowiadając zmień px na pl/