Tryb zgodności w XP PRO - NIE DZIAŁAJĄ PROGRAMY !

Autor: Dr_Q <Dr_Q_at_tlen.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 13:39:52 MET DST

Po włączeniu dla jednej aplikacji trybu zgodności z win98 zaczęła
działać poprawnie. Jakie było moje zdziwienie gdy okazało się,
że inne programy działające dotąd bez zarzutu PRZESTAŁY SIĘ URUCHAMIAĆ!
Są to aplikacje dosowe, jednak dotąd pracowały bez problemu.
Wyłączenie trybu zgodności i inne próby powrotu do stanu poprzedniego
nie odnoszą ŻADNEGO skutku.
Uruchomienie CMD a potem programu dosowego objawia się zawieszeniem
programu. Uruchomienie COMMAND otwiera okno wiersza poleceń ale
zawieszone. Task Manager pokazuje m.in. NTVDM.EXE zajmujące 50% CPU.
Problem ten kiedyś już miałem - nie pomogło NADinstalowanie windowsów -
potrzebna była ponowna instalacja.
Spotkaliście się z podobnym problemem?
Jakieś wskazówki?

Tomek