Re: Update'y winXP offline...

Autor: Roman Sąsiada <nie.lubie.spamu_at_i.hate.spam>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 09:55:47 MET DST

On 04-09-01 22:54, FlashT wrote:
> Jest gdzies jakies miejsce gdzie moglbym sciagnac wszystkie update'y
> windowsa XP, zeby zainstalowac je w trybie offline? Najlepiej zeby to byl
> jeden plik...

Z jednym plikiem to się nie da. Sciągnięcie poprawek offline możesz
zrobić przez łącze "Wykaz witryny WindowsUpdate" w witrynie
WindowsUpdate (jeżeli go nie masz, to kliknij na "Spersonalizuj witrynę
WindowsUpdate", a potem zaznacz "Wyświetl łącze do Katalogu rozszerzenia
Windows Update w polu Zobacz też".
Potem tylko wybierasz system, podajesz nr poprawki i pliczek ląduje na HDD.
Ja w ten sposób uaktualniam domowego XPeka.

--
Roman Sąsiada
katoda(znaczek)poczta.onet.pl