Re: NTSerwer ma przestac byc kontrolerem domeny....

Autor: Aikus <aikus_at_wypat.ze.spamem_poczta_kropka_fm>
Data: Wed 01 Sep 2004 - 14:04:29 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Oficjalnie -- tylko przez reinstalację. Dopiero w Win2k jest
> to elastyczniejsze.

Madafakaszit.... Szkoda... ale dzieki za info.

> Nieoficjalnie -- są w Sieci narzędzia umożliwiające depro-
> mocję kontrolera domeny do stanu standalone-server, ale nie
> testowałem (i podobno czasem powodują problemy).

A to nieee... tylko droga oficjalna wchodzi w gre... Ten serweer i tak
ledwie zyje,, a stoi... pfff... chyha z osiem lat juz... Reinstalacja mu
dobrze zrobi i co najwazniejsze nie ja ja bede robil;)

--
Pozdrowienia!!!
Aik - www - temporarly out of service.