Re: [w2k3] problem z konfiguracja sieci

Autor: geos <geos_at_nowhere.org>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 21:04:04 MET DST

Zdzislaw Landowski wrote:
> W artykule news:ch1d74$42v$1@nemesis.news.tpi.pl,

> Dokladnie tak wpisz tam 2 ustawienia (lokalne)

dziekuje z odpowiedz. wlasnie chcialem wypelnic te pola i zadzwonilem do
admina po dane do maski itp. ale on mi powiedzial, ze IP dostaje
automatycznie wewnetrzne i ze wpisywanie tam nic nie da. polecil
zainstalowac mi dwa dodatkowe protokoly, co zrobie, a jak nie bedzie
dzialac dalej to wtedy zaczne kombinowac.. dzieki jeszcze raz.

pozdrawiam,
geos