Drukarka USB pod DOS (tylko karta sieciowa)

Autor: Mariusz 'r2b2' Supernak <msuperUsunto_at_Wytnijtoklub.chip.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 16:39:00 MET DST

Więc tak ta sprawa była już tutaj na grupie omawiana, ja chciałbym ją tylko
nieco porzerzyć. Opisany sposób działa pod Win98, nie zaś pod WinXP HE.
A musi być pod WinXP. Mam zainstalowaną kartę sieciowę i wszystko co jest
potrzebne do działania w sieci. Ale tak naprawdę poza kartą sieciową nie ma
podłączenia do innego komputera czy sieci. I tu mam problem, bo jeśli nie
mam połączenia do innego kompa to system wyświetla:
"Połączenie lokalne - kabel sieciowy jest odłączony" i poniższe zabiegi nie
działają.

D:\>net use lpt1 \\192.168.0.1\DRUK_USB
Wystąpił błąd systemu 1231.
Lokalizacja sieciowa jest nieosiągalna. Informacje na temat rozwiązywania
proble
mów z siecią można znaleźć w Pomocy systemu Windows.

tak samo jest po wpisaniu poniższych poleceń.
net use lpt1 \\127.0.0.1\DRUK_USB
net use lpt1 \\Mario\DRUK_USB /persistent:yes

Moje pytanie brzmi jak można nie podłączając kompa do sieci umożliwić
korzystanie z drukarki USB (HP 5150) pod DOS czyli na fizycznie tym samym
komputerze?
Z góry dzięki za pomoc.

--
Z pozdrowieniami, Mariusz 'r2b2' Supernak
 [ LDUPlus http://licznikldu.prv.pl lub http://lduplus.xu.pl ]