Przełączanie między tożsamościami

Autor: Paweł S. <usun_to>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 14:37:05 MET DST

Witam!
Kiedyś już próbowałem ten problem (a właściwe dwa problemy) rozwiązać, ale
nadal go (je) mam.
Uwarunkowania:
- Używam OE i nie chcę go zmieniać - z powodów m.in. określonych niedawno
przez jednego z forumowiczów.
- Win XP Pro +SP1 (i ma to chyba związek z systemem, gdyż problemów tych nie
było pod Win98)

Objawy:
Przy przełączaniu tzw. tożsamości w OE aktualna wyłącza się, a nie pojawia
się następna. Sprawę załatwia wejście w "Menedżer zadań" i ręczne ubicie
"msimn.exe". Wówczas ponowne wywołanie klienta poczty pozwala na
uruchomienie okna dialogowego OE.
Rzecz nie dzieje się - co ciekawe- zawsze, a tylko czasami. Niestety, nie
zauważyłem żadnego logicznego związku np. z uruchamianiem jakichś aplikacji.
Dodam, że pod Win98 tego problemu nie było.
Kiedyś (dawno temu) ktoś mi poradził by doinstalować SP1, który miał ponoć
sprawę załatwić. Przez jakiś czas rzeczywiście nie miałem problemu, jednak
pojawił się dość szybko.
W zasadzie niby to niewielka rzecz - trzy klawisze, ubić gada, włączyć OE.
Ale kilka ruchów niepotrzebnych, a może ktoś z grupowiczów zna rozwiązanie.

Przy okazji drugi problem - też z OE (tak, mimo to nie zmieniam go :-))
Co jakiś czas próba ściągnięcia poczty z konta kończy się informacją o
błędzie - ze standardową formułą o możliwej złej konfiguracji itd. itd.
Zauważyłem, że ma to związek z podmianą z "automatu" POP3 na "localhost" -
czyni to mój program antywirusowy (PC-cillin). Przwrócenie właściwego (dla
konta) POP3 załatwia sprawę - można ściągnąć pocztę bez problemu. Ale
ciekawe jest to, że dzieje się tak tylko czasami, tzn. że nieraz "localhost"
w POP3 po prostu nie przeszkadza! Nie wiem dlaczego, nie mam żadnego
pomysłu.
Może ktoś miał te problemy lub zna rozwiązanie?

Pozdrawiam

Paweł