W2k SP4 Server: backup, przegladarka i DCOM

Autor: dsfg <artur.wytnij.to.sciborek_at_neostrada.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 11:17:39 MET DST

Witam.
Czy ktos miał problem z backupem systemowym na Windowsie 2000 Server
SP4?
Otoz zaplanowane zadanie codziennego backupu
C:\WINNT\system32\NTBACKUP.EXE backup "@C:\Documents and
Settings\Administrator\Ustawienia lokalne\Dane
aplikacji\Microsoft\Windows NT\NTBackup\data\org1.bks" /n "Nośnik
utworzony 2004-08-16 o 11:07" /d "Zestaw utworzony 2004-08-16 o 11:09"
/v:no /r:no /rs:no /hc:off /m copy /j "org1" /l:s /f
"g:\backuporg\org1.bkf"

po 10 dniach przestaje sie wykonywac !!!

i drugi problem jak ustawic aby W2k Server był przegladarką główna bo w
logach mam czesto takie komunikaty (jedynie nazwa komputera sie zmienia)
"Przeglądarka główna odebrała anons serwera z komputera MATYJA. Komputer
ten zachowuje się tak, jakby był przeglądarką główną dla domeny w
transporcie NwlnkNb. Przeglądarka główna właśnie jest zatrzymywana albo
wymuszany jest wybór."

I trzeci problem widze w logach że ciągle mam problemy z DCOM
"Zabroniony dostęp przy próbie uruchomienia serwera DCOM przy użyciu
DefaultLaunchPermssion. Serwerem jest:
{00020906-0000-0000-C000-000000000046}
Użytkownikiem jest Unavailable/Unavailable, SID=Unavailable. "

Pozdrawiam
AS