Problem z autoryzacją

Autor: jacenty <noman_at_nowhere.com>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 23:38:24 MET DST

Słuchajcie, cos mi się zwaliło w kompie; do wczoraj normalnie hulało, a
dzisiaj wogóle nie mogę się połączyć. Wywala błąd że nieprawidłowy login
lub/i hasło w tej domenie. Dane są poprawne, bo na drugim kompie wszystko
gra. Mam wrażenie że coś nie tak z autoryzacją - nie wysyła się do serwera
czy coś.(?) Za każdym razem znika hasło w dial-upie nawet gdy odhaczę aby
zostało zapamiętane... System to win2000 sp4
Jak to naprawić, bo na reinstalkę wszystkiego nie mam czasu ani ochoty...

Pozdrawiam