Re: [jak] zdjęcia na CD

Autor: Krzysztof Wolski <cysio123_at_gumkamyszkainteria.pl>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 22:42:55 MET DST

Jarek napisał(a):

> mam zamiar przegrać z kompa na CD zdjęcia tak, aby po włożeniu płytki do
> zwykłego odtwarzacza DVD automatycznie można było je przeglądać.
> Jakim programikiem można to zrobić i skąd go ściągnąć?

Boshe, jak ostatnio stanąłem przed tym problemem, to nagle sie okazało,
że każde stacjonarne DVD obsługujące format JPG wyświetla automagicznie
zdjęcia od razu po starcie płyty - pod warunkiem, że nie są w żadnym
folderze... Każda aplikacja do nagrywania myśle sobie z tym zawiłym
problemem poradzi :P

--
Pozdrawiam, Krzychu
"Taniec to zawracanie głowy nogami"