Re: Troche o uslugach

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 19:34:53 MET DST

On Sat, 28 Aug 2004 19:34:49 +0200, CodeBoy wrote:

> Tak sobie analizuje rozne aspekty mojego Veritasa
> (Niestety nie moge kupic supporu :( )
>
> Zawsze jak uruchamiam serwer to wywala mi sie usluga magazynu zdalnego,
> ale recznie moge ja uruchomic.
>
> Jak nawet odinstalowalem Veritasa i zrobilem reset serwera to i tak
> siedzialy Uslugi Veritasa nie mozna bylo ich uruchomic ale siedzialy,
> podejrzewam ze cos w nich sie posypalo i chcialbym je odinstalowac ,
> pytanie jak to zrobic ?
>
> Dzieki za pomoc :)

Z magazynem zdalnym i Veritasem moga być różne problemy w zależności od
konfiguracji serwera i storage. Generalnie powinno się wyłączyć spod
kontroli Remote Storage te urządzenia do których ma dostęp Veritas i na
odwrót.
Co do usług to sugerowałbym przestawić ich sposób uruchamiania na
"Disabled" i spróbować usunąć je z systemu.
Do tej pory z odinstalowaniem usług Veritasa nie miałem problemów ale
podobna "sztuczka" zadziałała z krnąbrnym procesem Oracle :)
Moze i tu zadziała?

--
Pozdrawiam
Piotrek