Re: Zdalna sesja w Windows 2003

Autor: Robert Grabowski <grabba_at_env.pl>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 16:07:49 MET DST

Paweł Goleń wrote:

> A co się działo przed pojawieniem się problemu? Coś instalowałeś?
> Sterowniki jakieś?

Nałożyłem patche na win, które mi się automatycznie ściągnęły. Pierwsze,
co mi do głowy, to to. Ale na czyto zainstalowanym bez jakichkolwiek
patchy też nie działa.

Nie jest to na pewno wina klientów linuksowych, gdyż mam łączyłem się z
kilku maszyn i na żadnej nie robiłem upgradów i z żadnej nie mogę się
połączyć. Tzn. do serwera się łączy, ale po zalogowaniu od razu wychodzi
- tak, jak napisałem wcześniej.

pozdrawiam
    Robert Grabowski