Zdalna sesja w Windows 2003

Autor: Robert Grabowski <grabba_at_env.pl>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 16:00:48 MET DST

Witam!

    Mam zainstalowany Windows 2003 serwer. Do tej pory łączyłem się do
niego zdalnie z linuksa za pomocą protokołu RDP (rdesktop). Od wczoraj
to nie działa. Tzn. pokazuje się ekran logowania, podaje login, hasło.
Widać, że loguję się do systemu, ale od razu następuje wylogowanie.

1. Usługa RDP jest uruchomiona na serwerze Windows 2003, bo inaczej nie
pojawiłoby się okienko logowania.
2. Konto, na które się loguję na pewno istnieje.
3. Login i hasło podaje prawidłowe.
4. Użytkownik, na którego chcę się zalogować jest w grupie Administratorzy.
5. MksVir nie wykrył żadnego wirusa.
6. Na zainstalowanym na czysto windows 2003 (ten sam komputer, ale inna
partycja) jest dokłądnie tak samo.
7. Obsługa techniczna M$ odesłała mnie na drzewo.

Ma ktoś jakiś pomysł?

pozdrawiam
    Robert Grabowski