Re: Przeniesienie Systemu

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 21:52:17 MET DST

Użytkownik "CodeBoy" <codeboy@wp.pl> napisał w wiadomości
news:opsdibtcwetasvdv@codeboy2003
> On Sun, 29 Aug 2004 20:23:27 +0200, Michal Kawecki <kkwinto@o2.px>
> wrote:
[...]
> Dokladnie taki jak opisany w zalaczonym materiale nie moze odnalesc
> profili :)
> Wrozka to ma fajnie, ja jutro o 6 do pracy ;)

Tzn. że nie zmieniłeś tego wpisu w rejestrze? No ładnie... człowiek się
produkuje, a tu proszę. A mówiła mi wróżka, żeby dzisiaj usiąść w kąciku
i odpocząć sobie... ;->

> Tylko ze teraz pytanie jak zmienic ten wpis w rejestrze bo w reged32
> nie widze opcji wgraj inny rejestr

Ale jest opcja "Załaduj gałąź" (uważaj, gdzie stoisz w rejestrze - nie
wszędzie się uda). Tu ładujesz plik SOFTWARE i zmieniasz co trzeba.

/odpowiadając zmień px na pl/