problem z zamykaniem systemu

Autor: Monika S. <szymonika22_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 19:42:25 MET DST

Witajcie
Prosze o pomoc w nasdtepujacej sprawie. Na nowo kupionym komputerze
zainstalowalem system winXP pro. plyta glowna to ECS KT600-A. mam teraz
problem z zamknieciem komputera. po kliknieciu na zamknij system pojawia sie
ekran : teraz mozesz bezpiecznie wylaczyc komputer. plyta jest atx i nie
wylacza samemu komputera. prosze o jakies podpowiedzi, bo xp mam od niedawna
i nie znam jego wszystkich mozliwosci.
pozdrawiam
irek