Re: Niedawno przesiadlem sie z Win ME na Win2k i mam pare pytan

Autor: Arkadiusz Kułakow <ardjeden_at_tlen.pl_jeden=1>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 02:09:36 MET DST

Dnia 2004-08-29 01:50, Użytkownik Grzegorz Niemirowski napisał:

> Ja mam 512-1024. Czasem Windows mówi, że brak pamięci i że zwiększa
> wirtualną, ale nie zwiększa....
A ja nawet nie sprawdzałem, wierzyłem mu na słowo. :D

> A skąd się bierze to 20 to nie wiem.

Ciekawe ja jest wersji angielskiej.

Załadowałem ostatnio jakiś program do zarządzania pamięcią. Może
pomoże. Nie wiesz czy jest coś co by zrobiło porządek z zarządzaniem
przestrzenią dyskową winy. Po defragmentacji, wrzucam coś na dysk a
milusiński zaczyna zapisywanie od połowy partycji. Chyba nie po to
defragmentowałem dysk?

	pozdrawiam ArD. GG #5089615
Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!