Re: Niedawno przesiadlem sie z Win ME na Win2k i mam pare pytan

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 01:35:19 MET DST

Arkadiusz Kułakow <ardjeden@tlen.pl_jeden=1> napisał(a):
> Bardzo fajne. :D
> Przy okazji mam pytanko. Janusz napisał,że pod 512MB najlepszy byłby
> przelicznik x0,5. Ostatnio stałem się posiadaczem takiej ilości
> pamięci (pierwszy HDD jaki widziałem miał około 300MB :D). No i mam
> mały problem. System krzyczy, że brak mu wirtualnej i powiększa sam do
> x3. Przy okazji fragmentując ją niemiłosiernie. W 9x kiedyś to
> ustawiałem, ale w w2k nie to nie działa.
> Można wyłączyć wirtualną? Ale tak, żeby system o niej "zapomniał".
> Przedtem z wirtualną miałem 512 i korzystałem z tych samych programów.

Nigdy sie specjalnie pamięcią wirtualną nie bawiłem. Kiedyś wyłączyłem swap
całkiem i komp chodzi (miałem chyba 256 MB RAMu. Teraz mam 512 MB RAMu i 512
wirtualnej. Nie ma żadnych problemów. Przelicznik zawsze jest taki: pamięć
wirtualna = pamięć potrzebna - pamięć posiadana.

> PS W windzie jest sens zakładania, dla wirtualnej, osobnej partycji?

Chyba tak. Może jeden procent różnicy będzie :)

--
Grzegorz Niemirowski, www.grzegorz.net
OE PowerTool 3.1.5 http://www.oept.it-faq.pl/