Re: Niedawno przesiadlem sie z Win ME na Win2k i mam pare pytan

Autor: Janusz Kornaga <kornaga_at_wp.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 23:07:42 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:cgqqqo$pio$1@news.onet.pl...
> ArD <ardjeden@tlen.pl_jeden=1> napisał(a):
> > lol
> A teraz wytłumacz nam swoją wypowiedź.

Grzegorz, ArD zwrócił nam uwagę na niezamierzoną (zapewne) śmiesznostkę w
Twojej wypowiedzi, jak pierwszy raz czytałem Twój post, nic nie zauważyłem,
po poście ArD musiałem się chwilkę zastanowić, żeby zrozumiec o co chodzi,
jak zrozumiałem, to chciało mi sie śmiać. Nie powinieneś sie obrazać, znamy
Twoje zasługi dla internetu i komputerów.
Pozdrawiam.
Janusz