Re: problem z rejestrem w2k

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 14:36:19 MET DST

Wysyłając taki oto zestaw znaków dnia 2004-08-28 12:18 kris nakarmił(a)
stado głodnych newsserwerów:

>witam,
>dostalem do rozwiazania nastepujacy teoretyczny problem:
>Pliki instalowanej aplikacji sa wgrywane poprawnie, natomiast wpisy do
>rejestru sa niekompletne
>(instalator dziala niestabilnie, potrafi zawiesic sie w trakcie instalacji).
>Ponowna instalacja nie wyszukuje wpisow i nie poprawia ich, usiluje stworzyc
>nowe lub stwierdza,
>ze wpisy juz sa i odmawia instalacji. Jak doprowadzic do zainstalowania
>programu?
>Nie mam pojecia jak to ugrysc, czy chodzi o to zeby usunac te wpisy jakims
> [...]
Jeśli już się jakoś pozbędziesz kolidujących wpisów to przy następnej
próbie instalacji skorzystaj z programu typu Easyclean albo Ashampoo
Uninstaller 2000 - monitorują one cały proces instalacji i w razie czego
pozawalają usunąć wszystkie ślady po programie.

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066