Re: Udostepnianie połączenia w Winxp jeszcze raz :/

Autor: Sabat <samuelsabat_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 15:03:58 MET DST

lukast@poczta.fm wrote:

> Hmmm a moze sprobuj po prostu skorzystac z prostego kreatora na kompie ktory
> masz za NATem??

Robilem też kreatorem
Na sztywno ustawiałem także IP.

> windows to magiczny system- czasem zachowuje sie dziwnie :/

A to fakt ;)
Kiedyś mi to działało z notebookiem i nie było żadnych problemów.

> Albo jeszcze inaczej- na tym komp. za NATem ustaw ze pobiera adres ip z DHCP a
> jako komputer z DHCP wskaz mu 192.168.0.1 czyli adres ip interfejsu sieciowego
> tego kompa ktory sluzy jako brama internetowa.

Hmmm , nierozumiem
na PC1 jest ustawiony DHCP, PC2 jest ustawione na sztywno Brama 192.168.0.1
Ciekawi mnie też dlaczego przez proxy wszystko działa oprócz
WindowsUpdate, chyab do ściągania poprawek mechanizmem WindowsUpdate
jest wykorzystywany http/ftp?

--
// Sabat | GG:87338 | ICQ:81749963 | www.sabat.prv.pl  \\
\\ Asus P4XP-X Cel 2G@2.6 512DDR 9000Pro LiteOn 24102B //