Windows Server 2003 - plik wymiany

Autor: yazgar <yazgar_at_o2.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 13:13:24 MET DST

Witam!

System mam na partycji E, plik wymiany ustawiony też na E, obojętnie czy
wielkość kontroluje Windows czy ustawię sam - zawsze to samo - kiedy
uruchamiam komputer to Windows robi swap na partycji C (!), co już jest
podejrzane skoro mam ustawione, że tam w ogóle nie powinno być swapa.
Ale co najfajniejsze - kiedy zrobię restart to już jest OK i swap ląduje
na E. Zastanawia mnie ta sytuacja, bo na E zawsze jest ok. 1Gb wolnego
miejsca, a Windows ładuje swap na C nawet kiedy jest tam < 100Mb
miejsca.. hmm.. i to dziwne, że tak sobie obdziela na chybił-trafił (bo
nawet na D mi się zdarza widywać pagefile.sys :-).. a na każdej partycji
(oprócz E) jest ustawienie "bez pliku wymiany".. ktoś się może spotkał?

--
pp