Re: Folder Win2000 XP jako Linux NFS

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 12:15:42 MET DST

On Fri, 27 Aug 2004 10:31:35 +0200, AndGar wrote:

> Witam
>
> Czy możecie polecić jakieś narzędzie ( najlepiej darmowe) które udostępniło
> by
> folder Win2000 XP dla systemu Linux Jako NFS?
>
> Dzięki

A nie byłoby Ci wygodniej zainstalować na linuksie pakiet SAMBA i montować
za pomocą smbmount folderu Windows w linuksie? Wygodnie, szybko i
bezpiecznie (o ile np "opakujesz" to jeszcze w stunnel).
Znam kilka komercyjnych pakietów umożliwiających komunikację po NFS - sam
jednak stosuję pakiet SAMBA, jest to dla mnie wygodniejsze i tańsze.

--
Pozdrawiam
Piotrek