Wirtualna drukarka z funkcja 'pociecia'

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 12:08:27 MET DST

   Witam grupowiczów !
   Przekopałem cały stosik drukarek wirtualnych - ale o ile mają one
przeskalowanie to pozwalają "skalować w dół" (kilka stron przechwyconego
wydruku na jednej kartce).
   Ja zaś szukam funkcji "pocięcia" dużego wydruku w stylu "strona
A2 drukowana na 4 stronach A4" czyli "drukuj z podziałem na
fragmenty".
   Optimum byłoby w razie możliwości niezależnego przeskalowania
(np. wydrukowania strony "oryginalnie" widzianej jako
A3 w rozmiarze A2 czyli na 4 kartkach A4 !) czyli "w górę".

   Świadom jestem że mogę próbować drukować "do obrazka" a następnie
dobrać się (do owego obrazka) programem graficznym który ma
funkcję "drukuj z podziałem" - BTW, zna ktoś jakiś najlepiej
darmowy z rzeczoną funkcją ? :)

   A na już - to chciałbym wydrukować dużego PDFa (Acrobat Reader
5 i 6 umożliwiają drukowanie zaznaczonej częsci dokumentu,
ale NIE umożliwiają zastosowanie OKREŚLONEGO współczynnika
skali - ręczne zaznaczanie kończy się drukowaniem każdej
części w innej skali :[ !).

pozdrowienia, Gotfryd