Re: Jak wrócić???

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 11:13:50 MET DST

Użytkownik "Sitek" <situnio_wywal_to_@o2.pl> napisał w wiadomości
news:cgmrqp$9g9$1@nemesis.news.tpi.pl
> Problem!
> Budzie sie z rańca zaglšdam do mojej piekelnej maszynki postawionej na
> win200pro i co widze HASŁO a wieczorem nie było.

No i właśnie dlatego, że go nie było, to teraz jest ;-)).

> Jak mam zaczšc pracować??

Siądnij sobie w kąciku i poczekaj, aż ci przejdzie....
(tzn. ochota do pracy)

> Bezrobotny SITEK

Sorry, ale nie mogłem się powstrzymać ;-)).
Praca na koncie administratora i to bez hasła - to najgłupsza rzecz,
jaką mogłeś zrobić. Ktoś ci po prostu wszedł na ten komputer i je
założył. Już nawet nie piszę, że się włamał, bo i nie było do czego się
włamywać... ;-)

Jeżeli nie masz innego konta z uprawnieniami administratora, spod kórego
mógłbyś to hasełko zmienić, to skorzystaj z
http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/bootdisk.html.

/odpowiadając zmień px na pl/