Relaying w Exchange 2003

Autor: DysoN <dyson_at_email.w.sigu>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 11:10:45 MET DST

Jest sobie exchange 2003 za firewallem, przy wysylaniu z zewnatrz
(uzywajac innego serwera pocztowego jako serwera poczty wysylajacej)
emaila na adres user@host_name (host_name jest nazwa dnsowa od
providera typu ***.internetdsl.tpnet.pl) otrzymuje od serwera pocztowego
komunikat

Diagnostic-Code: X-Postfix; host
***.internetdsl.tpnet.pl[XXX.XXX.XXX.XXX] said:
     550 5.7.1 Unable to relay for user@***.internetdsl.tpnet.pl

Co mam zmnienic w ustawieniach exchange by serwer akceptowal wysylanie
emaili na domene ***.internetdsl.tpnet.pl jako swoja i przyjmowal te
emaile jako adresowane do siebie a nie odrzucal je jako proby relaya?
Potrzebuje to ustawic by moc przetestowac serwer przed ostatecznym
wpisem do dnsa.

Zmienialem wlasciwosci protokolu SMTP, wlaczylem basic authentication,
ustawile mdimyslna domene jako ***.internetdsl.tpnet.pl ale to nie
pomoglo. Nie jestem ekspertem w tej dziedzinie wiec zwracam sie z
pytaniem do lepiej zorientowanych :)

Dziekuje

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl ICQ UIN 31267896
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az