Re: ... jaka dlugosc przewodow ? ... prosze o opinie.

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 10:42:54 MET DST

Wysyłając taki oto zestaw znaków dnia 2004-08-27 08:35 Wojtek Bedrarski
nakarmił(a) stado głodnych newsserwerów:

>Witam!
>Usluga Neostrada. Modem podlaczony kablem USB do komputera.
>Rozdzielacz RJ11 dostarczony w zestawie, filtr pozwalajacy na
>dzialanie telefonu i modemu jednoczesnie.
>Czy jest jakies ograniczenie co do dlugosci przewodu po miedzy Modemem
>a gniadkiem telefonicznym (na rysunku Rozdzielacz_RJ11) ?
>Komputer mam oddalony od gniazdka ok 25m ...

Pomyśl jaką odległość masz do centrali i jaki jej procent stanowi te 25
metrów. Dopuszczalna odległość od centrali to chyba 5 kilometrów więc te
25 metrów nie powinno robić różnicy.

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066