Re: [w2k] przeniesienie dysku na inny komputer

Autor: M. Z. <pyzaptys_at_priv2.onet.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 09:18:06 MET DST

> Z mojego doświadczenia wynika, ze w2k i WinXP odwołuje się do dysku,
> mozna zmienić płytę procesor ale nie dysk
> Marek

Ale ja instalowalem z obrazow partycje zawierajace system w2k. Nie ja je
przygotowywalem ale byly to dzialajace systemy - co prawda do konkretnego
typu komputera (m.in. wlasnie do GX270) ale z roznymi dyskami.

Tutaj tez probowalem przewalic sama partycje z systemem - i to samo. Moze
cos trzeba w obrazie wyedytowac?

pozdr.

--
mariusz