Re: Partycjonowanie w win2003 (dysk dynamiczny)

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 17:45:48 MET DST

Komar wrote:

> typ dysku mam ustawiony na dynamiczny, ale nie mogę w żaden sposób
> (nie wiem jak?) zmieniać rozmiarów partycji. Może ktoś mi coś poradzi?

A jakiej partycji? Kiedy była utworzona? Polecam help systemowy.

> Czy można w jakiś sposób wrócić do podstawowego typu dysku? W opcjach
> 'konwertuj na dysk podstawowy' jest na szaro (opcja niedostępna)-
> jakie mogą być przyczyny?

Jakie mogą być przyczyny? A helpa kolega widział? A to co system pisał
to czytał? Jest wyszarzony, bo według MS się nie da. W praktyce są
narzędzia, które to robią. Poszukaj wiadomości Michała Kaweckiego, coś
na ten temat wspominał.

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl