Re: mało Ramu

Autor: Jolka <jolkka_at_autograf.pl>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 17:34:58 MET DST

Dzięki za konstruktywną odpowiedź Radek :-)

> Co oznacza nagle? Po zainstalowaniu systemu? Po zainstalownaiu czegoś?

Nie potrafię stwierdzić po czym konkretnym, nagle bo nagle przestał
uruchamiać programy w takim tempie jak poprzednio

> Menadżer zadań -> zobaczyć czy coś znacznie zżera zasoby. Może coś
> zainstalowanego uruchamia jakiś proces automatycznie.

sprawdzałam i nie znalazłam nic specjalnego, procesy wydaja się takie jak
zwykle

> Generalnie żeby zwiększyć ilość RAMu to są dwie metody:
> 1. Dokupić RAMu.
> 2. Zwiększyć rozmiar pamięci wirtualnej.

pierwsze nie wchodzi w rachubę, a jak zrobić drugie ?

z góry dziekuję i pozdrawiam
Jola