Nagrywarka Yamaha CRW8824E i problem w Win XP

Autor: Ciacho <ciacho3k_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 16:40:12 MET DST

Witam!
Posiadam nagrywarke Yamahy 8x8x24x na IDE i po przesiadce z Windowsa
98 na Windows XP mam problemy.
Otoz nagrywarka ta rozpoznawana jest jako naped CD, a nie CDRW, wiec
programy typu Nero jej nie widza i nie mozliwe jest nagrywanie
Poza tym sam naped praktycznie nie dziala pod tym systemem - przycisk
wysuwania tacki zaczyna reagowac dopiero po kilkunastu sekundach,
kontrolki jakos tez nie dzialaja tak jak powinny i z odczytem plyt
rowniez jest problem.
Po prostu pod Win XP naped nie dziala i za bardzo nie wiem co moge
zrobic aby go uruchomic.
Konfiguracja mojego komputera to: Abit NF7-S (Nforce 2), nagrywarka na
kanale secondary - nie dziala niezaleznie od tego czy jest sama i jak
ustawione sa zworki - drugi naped to cd-rom Asusa i z nim nie ma
problemow. Reszta chyba nieistotna.
Aha nagrywarka dziala w trybie PIO-4 (tak wykrywa Bios)

Za wszelkie porady, ew. jakies linki ktore moga mi pomoc ( nie wiem
jakies sterowniki, patche?) z gory dziekuje!

--
Pozdrawiam!
Ciacho