Re: Dlaczego spada wydajno ść z instalacji clienta NW?

Autor: <gekkon_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 17:18:45 MET DST

black-phenixWYTNIJTO@o2.pl napisał(a):

> Ciekaw jestem jakie usługi sieci Netware będą niedostępne po instalacji klient
> NW bez protokołu TCP/IP?

Te ktore sa dostepne po IPX/SPX - TCP/IP nie jest jedynym protokolem
obslugiwanym przez Novell a kiedys nie byl obslugiwany.

Wiem ze moze byc z tym problem i dlatego napisalem w swoim poscie ze ja moglem
sobie na to pozwolic i jezeli kolega tez moze to sugerowalbym takie rozwiazanie.

Ja spedzilem naprawde duzo czasu na probach rozwiazania tego problemu i mi sie
nie udalo - moze komus sie powiedzie.

To co mozna zasugerowac jeszcze to sprzedzenie kolejnosci przybindowania
protokolow i uslug i przesuniecie wyzej uslug Microsoft networks

--
Tomasz Onyszko [MVP]
http://www.w2k.pl