Re: Dlaczego spada wydajno¶æ z instalacji clienta NW?

Autor: Tomasz Onyszko <gekkon.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 16:33:29 MET DST

Mundi <black-phenixWYTNIJTO@o2.pl> napisa³(a):

> Czy kto¶ z grypy mo¿e wyt³umaczyæ pewien problem: Dlaczego spada wydajno¶æ
> stacji roboczej z WINXP PRP z instalacji clienta NW np 4.90sp1...
Zapewne zainstalowales klienta Novella z protokolem TCP/IP - blad duzy :)
Novell podrzuca wlasny stos TCP/IP ktory nie za bardzo lubi sie z uslugami
windows - tak mi to wyszlo jak walczylem z powaznym problemem wydajnosci w
sieci gdzie byly serwery Novell, a potwierdzilo potem jeszcze kilku ludzi.

Ja moglem uzyc standardowegk klienta Novell z win tak wiec odinstalowalem tego
z Novella w cholere i zainstalowalem klienta z systemu - problemy znikly od
reki. Jezeli mozesz to zainstaluj klienta Novell bez protkolu TCP/IP

Poszukaj w bazie wiedzy novella - jest tam opisane

--
Tomasz Onyszko [MVP]
http://www.w2k.pl