UNFORMAT - WIN2000 POMOCY!!

Autor: Marcin Ch <mchudy2_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 10:08:45 MET DST

Mam następujący problem:

Sformatowałem dysk, po czym okazało się, że są jeszcze na nim bardzo ważne dla
mnie dane. Oczywiście po formatowaniu nie nagrałem żadnych danych na dysk.
No i : ściągnąłem "unformat.exe", ale niestety program mówi mi, że nie
gwarantuje pewnego odzyskania danych, bo nie został wcześniej wykonany obraz dysku.
Jakim programem albo w jaki sposób mogę odzyskać dane na swoim dysku ?

POMOCY !!

pozdr,
marcin ch