Port szeregowy via internet

Autor: KrzychK2 <krzysztof.kardas_at_wp.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 09:46:50 MET DST

Witam..

Mam nastepujacy problem - w jednym miejscu mam komputer z podlaczonym
don urzadzeniem dzialajacym via port szeregowy.

W drugim miejscu oddalonym o 100 km mam drugi komputer na ktorym
dziala program sterujacy urzadzeniem.

Niestety program sterujacy nie moze dzialac na maszynie na ktorej jest
uruchomione urzadzenie w zwiazku z tym nasuwa sie mnie pytanie -
istnieje aplikacja ktora sobie poradzi ze stworzeniem nazwijmy to
virtualnego portu szeregowego i przesylaniem danych via internet??

--
Pozdro
KrzychK2