DHCP i User-defined classes...

Autor: yarrox <yarrox_at_wp.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 02:55:49 MET DST

Witam,
bede wdzieczny za rozjasnienie w kwestii user-defined classes serwera
DHCP...
otoz (chyba) rozumiem po co taka mozliwosc jest i chcialbym ja wykorzystac
do tego, zeby czesc klientow z konkretnym identyfikatorem (ipconfig
/setclass id cos_tam) dostawala inne parametry niz maszyny, ktore zglaszaja
sie bez zadnego identyfikatora (czyli podczas wysylania przez nie dhcp
requestu system zaliczyc je powinien do tzw. domyslnej klasy uzytkownika -
ktora np. nie ma ustawionego gatewaya...)
Mam ustawiona swoja nowa klase uzytkownika ale jak ja wykorzystac - tzn.
sparametryzowac ja jakos... Bo tyle co moge zrobic, to przypisac jej
identyfikator ale chodzi przeciez o parametry (IP serwera DNS, gatewaya
itd).

--
pzdr
yarrox