dostep tylko L2TP

Autor: amigo <amigo_at_nospam.icpnet.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 18:07:58 MET DST

Witam

Pewnie lamerstwo przeze mnie bedzie teraz przemawiac masakryczne, ale nie
wiem jak to zrobic i licze ze mi podpowiecie : )
Stoi serwerek na Windows 2003. "Robi" miedzy innymi za serwer dostepu
zdalnego. I wszystko pieknie dziala, jednak w tej chwili na PPTP.
Chcialbym to zmienic i przejsc calkowicie na L2TP. To spoko.
Jednak jak sie ustrzec przed polaczeniem na PPTP ??
Kontrolowanie dostepu przez zasady nie jest mozliwe.

z gory bardzo dzieki
pozdrawiam