Re: BIOS ABIT NF7

Autor: TP <SNUREK6_at_WP.PL>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 15:00:38 MET DST

"Paweł Goleń" <p_golen@ks.onet.pl> wrote in message
news:cgf7qe$p58$2@nemesis.news.tpi.pl...

> Prawdopodobnie wgrałeś nie ten bios co trzeba. To nie jest przypadkiem
> płyta NF7-S? Tam było coś takiego NF7-S, NF7-Sv2 i chyba NF7-S2. Mnie
> się przytrafiło wgrać NF7-S2 zamiast NF7-Sv2 i było źle :) Tak źle, że
> aż stałem się szczęśliwym posiadaczem stacji dyskietek. Na początek
napisz:
> 1. Dokładnie model płyty
> 2. Co się nie ładuje, bo "nic" można zrozumieć na wiele sposobów
>
> A poza tym, to trochę NTG, z NT wielkiego związku tu nie ma.
>
> --
> Paweł Goleń
> [...]

Wiem ze to nie ta grupa, ale spieszylem i przez pomylke wpisalem tutaj

To jest na 100% Abit NF7 bios na 100% sciagnelem dobry. TUTAJ JEST LINK DO
TEJ PLYTY
http://www.abit-usa.com/products/mb/products.php?categories=1&model=8

Po zrestarowaniu kompa, nic sie nie pojawia, ciemno w monitorze.
Zapomnialem dodac te fleszowalem spod windowsa tym ich cudownym programem bo
tak jak ty nie mialem zadnej dyskietki w domu :-).

Napisz prosze jak sobie poradziles z tym problemem

Dzieki