Re: częsty błąd systemu

Autor: neikula <neikula.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 08:20:43 MET DST

> Na początek sprawdź sprzęt dla pewności. Zawieszenia "na
> twardo" często spowodowane są zbytnim "podkręceniem"
> sprzętu, zbyt wysokimi temperaturami, za słabym zasila-
> czem lub uszkodzonymi pamięciami. Zacznij od MemTesta86
> i sprawdzenia napięć i temperatur, a potem zobacz, czy
> Prime95 przyspiesza zawiśnięcia.

Na początku dziękuję za pomoc :). Sprzęt mam niepodkręcany - w miarę nowy i
dobry zasilacz - ma około 3 miesiące, tak samo cooler na karcie graficznej
zmieniłem w zeszłym tygodniu (zwisy były też wcześniej). Sprawdziłem sprzęt,
wszystkie kabeli i karty podociskałem dla pewności.
Testy pamięci nie wykazały żadnych anomalii - temperatura ok - tylko czasami
niektóre elementy dochodzą do 52 st. Cel., Prime95 nie przyszpieszał
zawiśnięcia.

> Wydaje mi się mało prawdopodobne, by ten komunikat miał
> wiele wspólnego z zawieszeniami, chyba że powodem zawie-
> szeń są sterowniki karty sieciowej lub jakiś doinstalo-
> wany przez Ciebie firewall (ale nic o tym nie pisałeś).

Firewalla nie mam :( - mam Norton Antivirus Corporate Edition. Chyba
poszperam w sterownikach karty sieciowej.

Z góry dzięki.