Re: Lamerskie zapytanie w sprawie W2000

Autor: Jacek* <jacms_no_spam_at_priv5.onet.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 03:32:39 MET DST

Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl>,
'Tue, 24 Aug 2004 00:00:53 +0200', napisał(a):

>Istnieje cos takiego jak wersja MultiLanguage - jezeli takowa posiadasz
>to mozesz doinstalowac obsluge dodatkowych jezykow

O ile sie nie myle to MUI mozna instalowac na wersje angielska
http://www.microsoft.com/globaldev/drintl/faqs/muifaq.mspx?gssnb=1#MUIques5
Jezeli, tak jak pisze Mirek, dostanie wersje niemiecka to bedzie mogl
jedynie doinstalowac obsluge polskiego w opcjach regionalnych - edycja
dokumentow, wyswietlanie polskich krzakow..., ale nie w menu programow
i nie w komunikatach.

--
J* ...,,,,,... icq#:49141826, gg:4411705
Każdy, do kogo zwrócisz się o pomoc, nie zauważy tego - każdy