Re: Generator galerii pod XP lub Win2000

Autor: Rgx <renegator_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 14:48:33 MET DST

> cześć
> czy mógł by mi ktoś polecić jakiś prosty w obsłudze program do generowania
> galerii internetowych. Jakieś skrypty php i inne czary nie wchodzą w grę.
> Najlepiej żeby program był banalny w obsłudze i instalacji. Może być płatny
>
> Dzięki z goory
> pozdro.
> DiP

Spotkałem ostatnio dwa dość ciekawe programy prcujące pod .NET (asp.net)
1. NGallery
http://www.ngallery.org/

2. Micjansoft Web Photo Gallery
http://micjansoft.com/webphotogallery
ten drugi jest nieźle wpasiony. dość ciekawe i zaskakujace cechy (skalowanie i
kompresja on the fly). Mamy wersje trial na razie ale chyba weźniemy go w
firmie.

pozdrowienia rgx