Problem - nie odpala się IE oraz Informacja o systemie

Autor: Mic Mac <michzat_at_poczta.fm>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 13:28:31 MET DST

Witam

Problem ja w temacie.

Objawy są w przypadku odpalenia IE zamiast pokazać stronę chce pobierac
dziwny plik (np. "z google[1].óoów" w tym przypadku google jest strona
startowa). Jak rozłącze net odpale IE to wtedy zdaze wpisac inny adres
np. wp to chce pobierac plik "z wp.óoow". Dziwne.

Problem z Informacją o systemie jest taki iż zamiast odpalić się
pokazuje puste okno, bez zadnych danych.

Podejrzewam iż nadgorliwie usunałem jakis wpis w rejestrze albo jakis
plik, ale nie mam pewnosci. W rejestrze grzebałem programem "ASMW
Optimizer Deluxe".
Może ktos wie jak temu zaradzić?

--
Pozdrawiam