Re: servis pack 2

Autor: grzechoo <grzech00_at__interia.pl>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 23:05:33 MET DST

"Harry" <harryWYTNIJTO@USUNTOneostrada.pl> wrote in message
news:cg7k1a$9oq$1@nemesis.news.tpi.pl...
> eno a ja slyszalem ze mozna tak instalowac angielskiego(amerykanskiego)
sp2
> na inna wersje jezykowa, ale podobno tylko z takiego kraju co amerykance
> maja w nim swoje wojska, !!ostatnio weszla mozliwosc instalcji ENG na ARAB

Dwcip dobry, ale jak kiedyś pisałem (i pewnie wielu z Was wie) można
instalować. Trzeba rozpakować SP do katalogu i zmienić oznaczenie językowe.
Niestety pliku, miejsca i numeru języka nie pamiętam - pewnie google pomoże.
Nie wiem jak to bedzie z XP bo ja bawiłem się na nt40 lub w2k - w każdym
razie dawno.
Efekt: wszystko chodzi tylko komunikaty w różnych językach.

pzdr
grzechoo