Re: Tweak Xp.net v1.0 - dziwne problemy ze sciagnieciem

Autor: Jacek_ <jackson_at_pf.pl>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 18:45:08 MET DST

Piotr Palusiński napisał:

> Wybitnie uzdolniony(a) "Jacek_" <jackson@pf.pl> napisał(a) w wiadomości
> [...]
>
> www.tweak-xp.de --> www.totalidea.de
> http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&q=Tweak+Xp.net+&lr=

mimo usilnych prob nadal nie moge znalezc tego Tweak XP.net,
przegladnalem kilkanascie linkow do tweakxp.net np.:

http://www.tacktech.com/news.cfm?subtype=Tech&id=820
czy
http://www.winfuture.de/news,9128.html (tutaj jest opis ze ma 2,39 MB)

wszystkie te stronki prowadza do:
http://www.totalidea.com/frameset-products.htm

ale tutaj jest do sciagniecia tylko Tweak-XP Pro for Windows XP (ma 4,5
MB), ktory po odpaleniu pod win2003 wyskakuje error (jak w nazwie) tylko
dla xp

nie wiem co tu do cholery sie dzieje, czy wogule takowy program istnieje