Auto-logout w WInXP....:(

Autor: Amrek <gissen_at_WYTNIJCIE_TO_tlen.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 21:23:50 MET DST

Witam!
Nie wiem co jest grane ale od wczoraj sam mi sie wylogowuje Windows. Tzn.
nastepuje "autowydanie" komendy "Przełącz uzytkownika" - dzieje sie tak po
okresie bezczynnosci na kompie. Wystarczy 10 min ze nic nie robie na kompie
i wlasnie nastepuje logout Wykluczam mozliwosc istnienia wirusa lub jakiegos
robaka typu "spyware". System jest czysty.

Czy cos sie da z tym zrobic..oprocz naturalnie format c: ?

--
A.M.R.E.C.: Artificial Mechanical Repair and Exploration Construct