Re: Klawiatura niemiecka Windows XP cd ....

Autor: Grazyna <kuzynkagra_at_-wytnij-poczta.onet.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 18:09:29 MET DST

janek napisał w wiadomości
news:cg7lci$oj9$1@news.onet.pl
> jeszcze raz dzieki za WSZYSTKIE ODPOWIEDZI ;)
>
> próbowałem Microsoft Keyboard Layout Creator + .Net Framework
> ale tam są 2 .Net Framework i ten drugi ma 240 MB - to nie chodzi
> o to że trz pociągnąć, ale czy po instalacji takiego giganta
> sysytem mi się nie wykrzaczy :( ??

Ja zdecydowanie nie ściągałam 240 MB (tylko tyle, ile Jacek* podał) i to
wystarczyło (mam XP Home, ale to chyba w tym wypadku nie ma żadnego
znaczenia). Przeczytaj opis tutaj:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=pl&FamilyID=262D25E3-F589-4842-8157-034D1E7CF3A3
Może po prostu ten .Net Framework jest już zainstalowany, tym bardziej,
że był również wśród dodatków opcjonalnych na WU. Zajrzyj do
oprogramowania w panelu sterowania (przed instalacją SP2 jest to nawet
dostępne do ewentualnej deinstalacji). Poza tym możesz to zainstalować w
innym komputerze, jeżeli obawiasz się o SAP, bo .Net Framework potrzebny
jest wyłącznie do korzystania z MSKLC, ale już nie z utworzonych przy
jego pomocy plików. MSKLC pozwala na utworzenie pliku instalacyjnego MSI
z nowym lub zmodyfikowanym układem klawiatury (u mnie niecałe 36 kilo) i
wykorzystanie go w innym komputerze. Ja na przykład zainstalowałam sobie
klawiaturę z tego pliku na partycji bez .Net Framework.

--
Grażyna