delegacja user profiles na serwer

Autor: pepeleg <paszko_at_hotmail.com>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 09:27:21 MET DST

Witam
Prosze o pomoc zaawansowanych użytkowników.

Mam siec lan zarzadzaną przez serwer domeny win 2k
komputery klienckie to system win xp pro

Otóz mam taki problem z programem - vulcan optivum, ktory zostal
zainstalowany lakalnie na kazdym kompie.
Jednak po zalogowaniu sie uzytkonika domenowego nie chce sie uruchomic, mimo
ze ma on wszelkie prawa do tego programu i standartowe do dyskow lokalnych.
Program vylcanowski lokalnie w folderze ALL USSERS trzyma dane aplikacji,
ktore zostaja przerzucone do katalogu bierzacego uzytkonika.
Jednak jest kicha, bo nie dziala dobrze dla kont domenowych.
Jest jedno wyjscie aby na komputerze ustawic zmienna allusersprofiles, aby
szla na serwer.

Chcialem to zmienna ustawiac w skrypcie logowania danego uzytkownika
Gdy gosc logouje sie na kompa dostaje skrypt, ale nie ustawia mi sie ta
zmienna
wychodzi blad 1314 i pisze ze uzytkonik nie ma praw dostepu

Pytanko jest co nalezy napisac w skrypcie logowania, aby ustawic zmienna all
users z lokalnego na serwer oraz jakie nadac uprawnienia temu gosciowi do
ktorego jest przypisany ten skrypt, abo moglo sie wszystko ustawic?

Pozdrawiam
 Pawel P