usługa dialup zdalny dostęp

Autor: wojtek <wszimNOSPAM_at_go2.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 07:00:50 MET DST

Mam taki problem. Łączę sie z domu z moją firmą korzystają z usługi zdalny
dostęp. Tzn.w pracy mam postawiony win2000 z modemem gdzie taka usługe mam
uruchomioną. Wdzwniam się z domu do komputera w pracy a on po chwili
odzwania do mnie i łaczy się. Tak ze koszt połączenia idzie na firmę.
Dopóki w domu działałem na win98 nie było zadnych problemów. Teraz
zainstalowałem jako drugi system win200prof i po wdzwonieniu się do pracy
połaczenie pozostaję, nie ma rozłączenia i potem oddzwonienia, nie ma
zapytania o numer zwrotny. Próbowalem znaleźć jakąś konfigurację lub opcje
ale bez rezultatu. W win98 robiło sie wszystko automatycznie tzn kiedy
tworzyłem nowe połączenie to po pierwszym wdzwonieniu pojawiał sie message z
zapytaniem o numer zwrotny, w przypadku gdy podałem ten numer opcja
oddzwaniania potem juz działała sama, jak nie podałem pytanie wyskakiwało za
kozdym nastepnym razem. Pod win2000 tego nie było choć podczas połaczenia
widac było że system rozpoznaje że z komputera z pracy wysłana była
informacja o usłudze zdalny dostęp bo pojawiała się taka informacja w logu.

Pozdrawiam
Wojtek