licencje device (terminal)

Autor: max4t <asdasd_at_asd.ok>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 16:47:07 MET DST

Witam

Mam do was pytanie
Mam serwer Windows 2003 STD z uruchomionymi
uslugami terminalowymi mam kupione 10 licencji terminalowych na urzadzenie
Ladni zostaly prze serwer przydzielone na komputery.
I tu moje pytania
1. W konsoli administracji licencjami terminalowymi widac ze
te licencje wygasna za oko 70 dni pyatnie czy to jest normalne zachowanie
(serwer jest aktywowany i zainstalowane na 10 licencji per device))
2. Co sie stanie z taka licencja przydzielona do komputera w przypadku np
awarii plyty glownej lub dysku czy tez poprostu wymiany komputera
Moje pytanie powstalo stad ze nie widzie nigdzie mozliwosci usuniecia
licencji z komputera
a mam juz wykorzystane wszystkie licencje

Pozdrawiam
Marcin